Blogopmaak

Wanroij ontmoet Wanroij

En de winnaar is .....Bram

Het tweede weekend van 2024 begon het jaar informatief. Onze vereniging nam deel aan Wanroij ontmoet Wanroij, een gezellige dag waarbij verschillende verenigingen en stichtingen uit Wanroij zich konden voorstellen cq presenteren. Natuurlijk was onze vereniging erbij.

Diverse leden hebben gezamenlijk gezorgd voor een mooie stand waar onder andere de verschillen tussen BHV en EHBO, Rode Kruis en EHBO en de meerwaarde van lid van van onze club werden toegelicht.

Natuurlijk was er meer informatie te krijgen voor onze
Workshops Kinder EHBO en onze volgende cursus.
Mooie kleine EHBO tasjes waren ook te koop.....al met al een leuke dag.

Als klap op de vuurpijl maakte je kans op een GRATIS EHBO tasje, door de raden hoeveel vingerbobs in de pot zaten.  Bram (6) jaar zat er het dichtsbij. Hij dacht 60 stuks, maar het waren er 57. Super gedaan en gefeliciteerd met je prijs. Hopelijk mogen wij jou ooit als lid van onze vereniging ontvangen.

05 feb., 2024
1e W orkshop - 5 meest voorkomende ongelukken bij kinderen een feit!
10 okt., 2023
In mei 2024 willen wij starten met een nieuwe Basis Cursus EHBO Heb je zin en wil je, je medemens helpen in nood, neem dan deel aan deze nieuwe cursus.
19 sep., 2023
Via Sjors Sportief kun je nu GRATIS deelnemen aan een workshop EHBO voor kinderen
door Gunter Vos 13 jan., 2023
Juni 2023 willen wij starten met een nieuwe Basis Cursus EHBO Heb je zin en wil je, je medemens helpen in nood, neem dan deel aan deze nieuwe cursus.
door Gunter Vos 16 nov., 2022
Na 45-jaar lidmaatschap neemt Thea afscheid van onze vereniging.
door Gunter Vos 14 nov., 2022
Januari 2023 willen wij starten met een nieuwe Basis Cursus EHBO Heb je zin en wil je, je medemens helpen in nood, neem dan deel aan deze nieuwe cursus.